24 Nisan 2015 Cuma

ÇİMONATA-ÇİLEKLİ LİMONATA

















Hayırlı günler Tam çilek mevsimindeyken sizlere harika bir içeçek tarifi paylaşıyorum.Bu çilekli limonatayı yapmaya karar verdiğimde internette çook dolaştım ama hiç bir tarif içime sinmedi.Bir limonla kolay limonata tarifimden yola çıkarak  BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ tamamen bana ait bu harika Çilekli limonata  ortaya çıktı ..
Tarifini hazırlayıp bloğa koyana kadar 2.kez evde yapılıp tekrar içildi..
.

ÇİMONATA-ÇİLEKLİ LİMONATA 

 

MALZEMELER:

1 adet dondurulmuş limon
1 su bardağı çilek püresi
8-9 yemek kaşığı toz şeker
2 tane nohut büyüklüğünde limon tuzu
7 su bardağı su


YAPILIŞI:

Bir kabın içine donmuş halde limon rendelenir.Üzerine şeker serpilip,sulanıncaya kadar bekletilir.Sulanan limonun üzerine rondoda çekilmiş çilek püresi ilave edilir ara ara karıştırarak biraz daha bekletilir Limon tuzu ve suyu katılıp,karıştırarak limon tuzuda eritilir Süzgeçten geçirilir Süzülen çimonta buzdolabında soğutulur.Soğuk servis edilir..


AFİYET OLSUN..

1 yorum:

  1. Merhabalar.

    Çilekli limonatanın görüntüsü kendisini anlatmaya yetiyor. Çok leziz bir limonata olsa gerek. Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Çilek suyundan elde edilmiş limon, şeker ve diğer aromalarla desteklenmiştir diye düşünüyorum. İnsanın bardak bardak içesi geliyor.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...