25 Ocak 2014 Cumartesi

SODALI MAKARNA BÖREĞİ

SODALI MAKARNA BÖREĞİ (SU BÖREĞİ TADINDA)

MALZEMELER:

3 adet yufka
Yarım paket(250gr) fiyonk makarna
150 gr beyaz peynir
2 yumurta
1 su bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı maden suyu




YAPILIŞI:

Makarnayı tuzlu suda al dente haşlayın. Süzüp elinizde ezdiğiniz beyaz peynir ile birlikte karıştırın.(Peynirin tuzuna göre tuz ekleyeblirsiniz.)
Ayrı bir kapta yumurtaları ,sıvıyağ ve sütü çırpın.
Borcamın (büyük boy kare ) tabanını hafifçe yağlayın. Bir kat yufkayı tabanı kaplayacak şekilde buruşuk yerleştirin. Sıvı karışımın üçte birini kaşık kaşık üzerine gezdirin. Makarnalı harcın yarısını yayın. İkinci katıda aynı şekilde hazırlayın.Üçüncü yufkayıda üzerine buruşuk bir şekilde üzerine yerleştirin. Kenarları alttan içe doğru katlayın. Kalan sıvı karışımı üzerine gezdirip bıçakla böreğimizi dilimleyin.
Üzerine maden suyunu gezdirin Önceden ısıtılmış 200derece fırında altı üstü kızarana kadar pişirin.

AFİYET OLSUN...

12 yorum:

  1. kolay görünüyor, yapayım ben bunu yarın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem kolay hemde lezzetli oluyor tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Uzun zaman oldu yapmayalı, iyi ki bu tarifi yayınladın Sema'cım..:) Ben de yapayım yavrularıma :)
    Ellerine sağlık, çok nefis görünüyor..

    YanıtlaSil
  3. Geçen gün arkadaşta yedim çok güzeldi,sizinkide çok güzeldir eminim..Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. makarnalı denememiştim canım.efis olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. SU BÖREĞİ GİBİ OLMUS ELLERİNE SAGLIK CNMM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım Tadını bende su böreğine yakın buldum

      Sil
  6. Harika gözüküyor. Eline sağlık. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...