16 Mart 2013 Cumartesi

KAHVALTILIK SOS

KAHVALTILIK SOS



MALZEMELER:

1 kilo patlıcan
2 kilo kırmızı biber
6 kilo domates
Yarım kilo havuç
1 çay bardağı zeytinyağı
2 çay bardağı sirke
1-2 baş sarmısak
2-3 yemek kaşığı pul acı biber
2 yemek kaşığı tepeleme tuz
1 yemek kaşığı toz şeker

YAPILIŞI:

Havuçları temizleyip, haşlayalım.Kırmızıbiber ve patlıcanları fırında yada ocak üzerinde közleyip kabuklarını ve çekirdeklerini temizleyelim.Domateslerin kabuklarını soyalım. ben ince kabuk domates kullandım robotta çekildiği için bana göre bir mahsuru olmuyor.(O yüzden kabuklarını soymadım)Bütün malzemeleri robotta çekelim ve püre haline getirelim tencereye alalım ve orta hararetli ateşte pişirelim. Göz göz olduğunda tuz- şeker- sirke-zeytinyağ ve ince kıyılmış sarmısağı ilave edip karıştıralım. Cam kavanozlara paylaştıralım ve kapaklarını sıkıca kapatalım.

NOT: Kullanmaya başladığınızda açıldığında buzdolabında saklayınız.

AFİYET OLSUN

2 yorum:

  1. tariflerinizi cok begendim alah razi olsun

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize saglik, kis aylarinda özellikle genis ailelerde ne güzel yenir.
    Dostca kalin,
    P@P@TY@

    YanıtlaSil

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...